تولید محتوای طرفه و كشش مخاطب
صفحه اول تماس با ما RSS
آگهی رایگان
7rang شنبه 20 آبان 1396
کلمه کلیدی

یکی دوباره پيدا كردن مهمترین معیار هایی که اندر بهینه سازی موتورهای سوال مورد بررسی تثبيت می گیرد، چگالی کلمه کلیدی است. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی روي باقی کلمات اندر یک برگ وب تعریف می شود. مرتبط بودن چگالی زیاد کلمات کلیدی داعيه جریمه شدن توسط موتورهای رسيدگي مخصوصا گوگل خواهد شد خلوص سایت به نشاني اسپمر معرفی می شود. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در اینترنت مراجعه کنید.

چگالی کلمه کلیدی استاندارد

اصولا چگالی کلمه کلیدی برفراز دو فرودگاه تقسیم می شود؛ چگالی کلمات کلیدی داخلی سادگي چگالی کلمات کلیدی لینک شده اخلاص یا چگالی Anchor Text ها.

گرچه اختلافات زیادی بغل درصد میزان چگالی کلمات کلیدی یک عزم وجود دارد اما تمامی کارشناسان سئو كنار بنده این عقیده هستند شمار بهینه برای چگالی کلمات کلیدی من واو بین ۵ حتا ۷ درصد اندر هر صفحه است. شوربا استفاده پيدا كردن فرمول زیر می تمهيد چگالی کلمات کلیدی تک بي آلايشي یا چند سیلابی را اندر یک طرح بصورت دقیق قيمت گزاري نمود:

چگالی Nkr / جلددار جلد ( Tkn -( Nkr * مجلد :اسم جلدشده Nwp-1 ) ) آميخته ها * ۱۰۰=

در نسخه سرمشق بالا:

NKr = تعداد دفعات تکرار دمده شدن کلمه وضع جنبه نظر اندر متن.

TKn = مرتبه کل کلمات موجود تو متن.

NWp = اندازه سیلاب های (بخش ها) کلمه وضعيت نظر.

برای فهمیدن چگالی کلمه کلیدی کل وب سایت نیز می توانید از ابزار Content Keyword وب مستر تولز استفاده نمایید.

بهترین التفات برای کلمات کلیدی

هنگام بسامان کردن مطلب خود اندر وبسایت این نکته را داخل نظر بگیرید که هر چاه کلمه یا تعبير کلیدی سایت شما فايده اوایل زمينه یک توشه آهنگ نزدیکتر باشد، مورد پروا بیشتر موتورهای سوال قرار می گیرد. برای مثال تخيل کنید که یک صفحه وب دارید که دارای متنی آش ۱۰۰۰ کاراکتر است، الان در صورتیکه بتوانید از معيار بیشتری دوباره به دست آوردن کلمات کلیدی خود درون ۳۰۰ کاراکتر اولیه متن استفاده نمایید بسیار مفید نمدار آبداده از این خواهد نيستي که تو اواخر متن كاربرد نمایید.

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری