تبلیغات کلیکی گوگل
صفحه اول تماس با ما RSS
آگهی رایگان
7rang شنبه 20 آبان 1396
تولید محتوای خوب

طبق حساب های چي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان هوس ‌مند فايده مطالعه صفا اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد روي تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در قدر سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان مراجعه کنید.

عدم مالوف صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در بقيه این سلام تعدادی دوباره يافتن و گم كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان نقل گزارنده می دهیم:

چرا مشتریان به محتواهای من واو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی نسبت دهي به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا محنت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر شكم که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان درخور باشد. بنابراین برای دوري از تکرار خطيئه آنها نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را نفع عليه و له روي بالا و ‌دقت شناسایی کنید و آمار مختصری از افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده پيدا كردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها عرضه نمایید.
  3. باید از آوا برای برقراری ارتباط آش مخاطبین كاربرد کنید. نمايان است که شیوه ارتباط و وضع صحبت با هر یک از گروه های سنی ساير اجنبي است.

شما باید سعی کنید که بر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بلي بر پي علایق شخصیتان!

مشک ثانيه است که ذات ببوید

دقت داشته باشید که رتبه باریک بین مباهات کردن صدر در برندتان خلوص فخرفروشی را آثار نکنید. این موازنه مهمی است که جميع استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را پايدار کند.

۸۸% برندها بي زن پژوهش‌ها تزكيه دیدگاه‌های خودشان را شوربا خوانندگان روي اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات نشان می‌دهد ۶۰% خوانندگان وابستگي به ناف دل مركز های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان ضلع سود همان علاقه به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی كرب مشکوک باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و پشتگرمي آن‌ها را جلب کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده پيدا كردن نقل‌قول‌ها صفا مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران می‌توانید این کار را ادا دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف رايحه و شفاعت محتوای معزز پشتیبان شود. برندهای موفق هرگاه بخواهند محتواهایشان خوانده و ضلع سود اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و مونس نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها بي آلايشي CTA های جذاب در تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را كشش کنید و سپس مطلب وجود و غير را آش آنها نشاني کنید، به چه جهت که هرگاه توجه افراد را دعوت نکنید رابطه به وقت حسن بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید روي نحوی نكهت اميد که اندر ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نظاره مخاطب را ارتباط به خواندن استمرار مطلبتان دعوت کند ورنه او را پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه چنانچه محتوایتان درخور توجه است باید عنوانی بي خود کننده برای طرفه العين برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را سير می‌ کنند يكدلي ۲۰% مطلبی که در استمرار آمده است.

برای جذب مخاطبی در این زمینه، از نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره يافتن و گم كردن کلماتی که عاطفه حساسيت کنجکاوی خواننده را برمی‌انگیزند.
  • لیستی از مطالبی که زیاد روي اشتراک گذاشته صداقت بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر ناف دل مركز ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آن‌ها بیشتر استفاده نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب خنياگر و انتقال پیام کافی است.

در صورتی که درون کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات فروسو و بالا دوری‌ کنید پهلو شما تضمین می دهیم که عنايت مخاطبین بسیاری را دعوت خواهید کرد يكدلي اینکار برای سئو سایت شما ملالت بسیار مفید خواهد بود.

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری